Amalian Helmiä

27. huhtikuuta 2009

Tuntomerkit

Tiina blogista http://ollapimeitataalla.blogspot.com-/ haastoi minut:

Nyt (ja aiemminkin) on ollut paljon liikkeellä fakta-haasteita,esim. kerro 20 faktaa jne.tämä haaste ei käsittelekään faktoja,vaan tuntomerkkejä.Kerro yksityiskohtia itsestäsi ja jaa ne muille.

1. Olen 173 cm pitkä ja pari kiloa päälle 60 killoo... olen hiukan tuhdimmassa kunnossa mitä yleensä ei raskautetussa tilassa - kiva ois saada se 60 raja alitettua, mutta ei oo niin väliksi.

2. Minulla on ollut lähes aina pitkät hiukset, hiukseni ovat olleet lyhyet viimeksi ja ainoan kerran kolme vuotiaana. Hiukset on punaruskeat - purkista ja vähän aidostikkin.

3. Pyrin aina meikkaamaan edes vähän jos lähden ihmistenilmoille, kerhosta saatan pystyä Epen hakemaan ilman kasvomaalia. Minusta on mukava meikata ja jos on vähänkään syytä juhlaan on kiva laittaa oikeen sotamaali.

4. Valtaosa vaatteista on mustia, mutta löytyy kaapista toki muutakin väriä.

5. Täytän tänä vuonna kolmekymmentä, josta kymmenen vuotta olen ollut mieheni kanssa, josta taas kohta viisi vuotta naimisissa.

6. Ammatiltani olen yhden sortin insinööri ja vaikka minua odottaa työpaikka hoitovapaan loppua en ole vielä ihan varma mitä isona haluaisin tehdä... opiskelin äippälomalla ammatillisen opettajan pätevyyttä, kunnes tajusin ettei minusta opettajaksi taidakkaan olla (osansa näillä ikävillä tapauksilla) ja juuri eilen pistin hakupaprut pariin kouluun.

7. Näin virtuaalisesti minut tunnistaa kirjotusvirheitä, joita en itse valitettavasti näe, kun on vissiin jonkin sortin lukihärö.


johan tuossa oli jotain ja haasta Huvikummun Rouvan, emmalien, Outin prinsessan pinkestä vaatteista, Lauran J&S.stä


Äiti Epen kuvaamana : )

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen jätetty kommentti on suuri ilo minulle!