Amalian Helmiä

16. tammikuuta 2011

Kaulurit

Vilukissan unelma - kaulurit.
HM.n ennakko alesta ostama kauluri. Miesten osastolta - tällä tiedolla olen ehtinyt jo paria miestä järkyttämään, eivät kuulemma pitäisi, evätkä edes halua tietää mistä tämä on ostettu.



Mieheltä sain Hilfigerin huivin joululahjaksi, mutta APUA miten tämä tulisi laittaa - varmaan sata eri tapaa mutta minä en osaa yhtäkään hyvää. Miehen mukaan myyjä oli niin hienosti kiepautellut kaulaansa.




Mummon tekemä paljetein somisteltu tuubikaulahuivi



(ps kuvat on otettu joulun aikaan, ei meillä enää ole kynttelikköä )

5 kommenttia:

  1. Ihania kaulureita, minäkin olen muutaman nyt talven aikana tehnyt ja yksi on tekeillä itselleni, kun kaikki edelliset ovat menneet lahjaksi.
    -päivi-

    VastaaPoista
  2. Ps. meillä on vieläkin kyntteliköt. Viime vuonna saatiin otettua ikkunan väleistä pois 10.4.
    :)

    VastaaPoista
  3. Mä ostin saman sieltä miesten puolelta, on aika kiva musta!

    VastaaPoista
  4. ihania. kivoin tuo miesten. :D

    VastaaPoista
  5. Elämän helmiä - minä olen yhden aloittanut, mutten ole loppuun ehtinyt ; (

    maria - no sitten olisin voinut tuon vielä antaa olla, kun en millään ois raaskinu viedä pois.

    -Anni - onkoha kukaan mies sitä ostanut? Tuolla ale hinnalla ei olisi kannattanut lankoja lähtä ostamaan

    Tiina - eikö ookkin!!

    VastaaPoista

Jokainen jätetty kommentti on suuri ilo minulle!