Amalian Helmiä

3. maaliskuuta 2011

Siivooja

Kyselin taannoin täällä siivoojasta. Nyt sitten tilasin meille siivoojan, jota muuten mainostettiin komenteissa, Helpmax.
Olipa ihanan aloittaa loma niin, että itse käytiin kaupungilla ja palatessa oli puhdas koti.
Sopimus oli neljä tuntia ja itse tehtiin etukäteen jo jotain  - vietiin matot ulos, minä pesin parit lamput jne. Kylpärin siivosin itse. Ensi kerralla otatan sitten jonkun muun paikan tarkemmin ja ikkunanpesun aijon ainakin ulkoistaa, se on nimmittäin ainoa inhoamani siivousmuoto.
Mutta siis olin tyytyväinen,
kerran aikasemmin parisen vuotta sitten meillä on siivooja käynyt.

7 kommenttia:

  1. Se on niin ihanaa, et joku muu on siivonnut.
    Meillä kävi aikoinaan varkaudessa asuessa siivooja pitkän aikaa, ja mikään ei voita sitä tunnetta, kun tulee töistä ja kaikki on niin puhdasta =)
    Nyt olen tilannut siivoojan, ennen poikani valmistumisjuhlaa.
    Nautinnolista iltaa teille !
    -päivi-

    VastaaPoista
  2. Oih, ihanaa luksusta!
    Varmasti aivan ihana tunne tulla täydellisen siistiin siivottuun kotiin suljettuaan aiemmin vähemmän siistin kodin oven.

    Teillä on niin nättiä muutenkin, aika samantapainen sisustusmaku kuin mulla!

    VastaaPoista
  3. Elämän helmiä - aah ihana kun joku tonen siivoaa, vaikka tykkään itsekkin kovasti siivota, mutta nykyisin ei tahdo olla aikaa suursiivouksille ellei halua viikonloppua siihen uhrata.

    Onaha - minä jätin vartavasten edellisen kuukauden supersiivouksen tekemättä ja jopa viikkosiivouksenkin ; )

    VastaaPoista
  4. Minä inhoan kanssa ikkunanpesua eli sen ulkoistan ihan varmasti.Muuten on kyllä ihan hauska huhkia mopin jatkeena ja sehän on hyötyliikuntaakin ;)Minulla on aikaakin kun kotiäitinä "työskentelen"..kyllä se ihan oikeasti joskus työstä käy..ihanaa keväistä viikonloppua!!

    VastaaPoista
  5. Anne - kotona ollessa oli sitä aikaa siivoukselle eri tavalla ja kun vielä joutu kotia katteleen kokoajan piti siisteydenkin olla sitä luokkaa. Jotenkin koti sotkeutuu ihan samalla lailla kun kotona ollessa, muttei aikaa olekkaan samallalailla siivoukseen, mutt haluaa edelleen siivon olevan yhtä hyvä kuin ennen ; )

    VastaaPoista
  6. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  7. Anonyymi - poistin viestisi, kun siinä luki tämä paikkakunta ; )
    Tuolla helpmaxilla oli eka siivous 65 eur ja jatkossa 31eur/h. lakin että jos kävis kerran kuussa 4 tuntia niin vähennysten jälkeen tulis vain 50 eur!!! Tällä kertaa otatin pölyt ja sormen jäljet tarkasti ja sitten pikaseen peruslattian luutuukset jne.

    VastaaPoista

Jokainen jätetty kommentti on suuri ilo minulle!