Amalian Helmiä

14. maaliskuuta 2011

Tekstiilejä

Minä en vaihda verhoja vuodenajan mukaan, enkä edes joka vuosi.
Useasti verhot käyvät vain pesussa ikkunanpesun yhteydessä.
Minä ostan yleensä ajattomia tekstiilejä... tosin väliin sattuu, joskus lipsahtamaan, joku rämäkämpikin, kuten pinkkivihreät panelit keittiöön.
Aikoinaan oli pitkään tiilenpunainen kausi, mutta ne ovat lähteneet jo aikoja sitten muille maille.
Mutta kohta kymmenen vuotta sitten ostetut luonnonvalkeat verhot voisin laittaa edelleen ikkunaan, jos en olisi mennyt pätkäisemään niitä liian lyhyeksi taannoin.
Tein viikonloppuna inv¨ventaarion jemmatekstiileistä.
Jos vaihdan verhoja tai tyynyjä ne vaihtuu olohuone - keittiö akselilla.
Tosin viimekesänä tyttöjen huone sai kesäkammari tyylin.


Hentoa pellavaista.
Verhot ja viltti prisman alekorista.



Tällä hetkellä oleva suosikkini on mustavalkoharmaan.

Milloinkohan mahdan näihin kyllästyä.
Rullalla oottaa näihin sopivat mattokin kesää ja lämpimiä kelejä, kun ei tarvi enää olla niin pörröistä ja lämpöistä.



Nämä ovat käyneet niin olohuoneen kuin keittiön puolella nyt kahtena edellisenä kesänä kuukauden verran - saa nähdä käykö tulevana kesänä sininen vaihde päällä.


 vai mennäänkö kesänkin yli mustavalkoisessa



5 kommenttia:

  1. Hei!

    Ihanan viltin olet löytänyt, just minun värit..saako kysyä että mistä prismasta tarkalleen? :)

    VastaaPoista
  2. Ihania ostoksia. Tunnistan muutamia :)

    VastaaPoista
  3. Heli - tuosta zeppeliinistä, mutta siitä on jo aikaa : /

    Johanna - no vinkistäsihän sen löysinkin, kiitos siitä : )

    Tiina - : )

    VastaaPoista
  4. Voi, ihanuuksia!
    Minä vaihdoin ennen, kaikkien vuoden aikojen ym mukaan monta kerta vuodessa. Nykyään kun olen saanut halutut verhot, en juuri vaihda. Verhoihin menee niin paljon kangasta ja ranttu kun olen , ne maksaa aina maltaita, niinpä sit en niitä juuri vaihtele, varsinkaan nyt olohuoneen /keittiön verhoja, kun ovat samassa tilassa.
    Mukavaa kevään odotusta!
    -päivi-

    VastaaPoista

Jokainen jätetty kommentti on suuri ilo minulle!