Amalian Helmiä

28. heinäkuuta 2011

Tunnustus

Tunnustukset lämmittävät joka kerta tämän bloggarin mieltä, joku on ajatellut sinua sitä antaessaan, ihanaa!
Tällä kertaa Onaha ajatteli minua : )



Tunnustuksessa tulee kertoa lemppariasioita:

Kerro lempi
1) -värisi
2) -ruokasi
3) -paikka, jossa haluaisit käydä

1) Lempivärejäni ovat niin sisustuksessa, kuin pukeutumisessa musta, valkoinen, harmaa ja ruskeakin - tylsää, mutta sopii mulle ; ) Nyt hiipii joukkoon lastenvaatteiden muodossa keltainen ja punainenkin ja siellä pitempään on ollut turkoosi. Myös kaikki murrettu ja maanläheinen on alkanut miellyttämään.  HMn. uutta kuvastoa, kun katseli niin siinä oli väritystä mieleeni.

2) Perinteinen suomalainen ruoka, paitsi ei pottu ja leipä. Käytiin tässä torilla syömässä, niin muut otti intialaista ja minä muikkuja. Miehelle olen sanonut, että voitaisiin olla joskus erillaisia, kun tulee vieraita eikä tehtäs nykyisin niin perinteistä italialaista tmv. vaan tehtäs vaikka joku paisti tai karjalanpaisti. Tortillat ei oo mulle mitää nam nam herkkua vaan se menee kastiin "pikaruoka" - toki ne hyviä on. Kaalilaatikko on yks lemppari ja just joku paisti ja tillilihastakin tykkään, sekä toki kaikki salaatit on herkkuja. Niin ja tämä pitää mainita rakastan silliä ja suolahaukea, yleensä kala!

3) Hamina, Porvoo, Rauma, sekä voisin kiertää Suomen kartanot. Etelä Saksaan haaveilen pääseväni niihin ihaniin linnoihin ja reissuun vois yhdistää pari päivää kaupunkilomailua : ) Eksoottista , eikö vaan ; )

Tunnustuksen annan eteepäin Tiinalle Olla pimeitä täällä blogiin, Tiinan koti on niin ihana!





4 kommenttia:

  1. Vierailulla blogissasi! :D Ihania paikka ja hei tervetuloa porvooseen!!!

    VastaaPoista
  2. joo tervetuloa porvooseen täältäkin! :D
    kiitos vielä. :)

    VastaaPoista
  3. : ) ehkä ensi kesänä päästään, kun minulla on kunnon loma ; )

    VastaaPoista
  4. Mikä tämän ravintolan virallinen nimi on?

    VastaaPoista

Jokainen jätetty kommentti on suuri ilo minulle!