Amalian Helmiä

4. tammikuuta 2012

makkariin valoa

Piti tuoda tänne uudestaa näitä makuuhuoneen ja höyhenkranssin kuvia, kun sain säädettyä kameran niin ettei tullut ihan keltaisia kuvia (joku kuvauskurssi ois kiva).





Ennen joulua hommasin vähän kuin itselle lahjaksi herätysvalon, kun aamut kävi niin mahdottoman kankeiksi. Meillähän koitetaan välttää tuota turhaa elektroniikkaa, mutta tästä on ollut kyllä apua omaan oloon. Aamu herätykset ovat olleet paljon helpompia, mitä kauhea kännykän tärinä sängyn laidalla ja sitä myöten heti koko päiväkin paljon mukavampi. Olen laittanut sen jopa vapaapäivinä herättämään .

4 kommenttia:

  1. Hyvää alkanutta vuotta!

    Tuota lamppua olen miettinyt minäkin, kiva kuulla kokemuksia...

    Kuvauskurssi olis tarpeeseen, katselin jo opuksia kirjakaupan alessa. Mutta ehkäpä olisi parempi joku "livekurssi".

    Kauniita kuvia olet saanut!

    VastaaPoista
  2. Oi, mä olen myös haaveillut tuollaisesta valosta, mutten toistaiseksi ole raaskinut ostaa. Sitten jo unohtui mielestäkin, mutta voi <3 Harmi, että olen aleshoppaillut jo niin urakalla, etten taida raaskia enempää... Paitsi jos oikein edullisella alella tuollainen löytyisi <3

    VastaaPoista
  3. Ira - joo mulla on joku opus ja sen kanssa olen monesti koittanut opetella, mutta...
    Täällä ei ainakaan tälle talvelle järkätty kurssia, vaikka taidekoulu on tuossa kivenheiton päässä.

    Onaha - onhan nuo herätyskelloiksi aina kaliita. tuo oli reilu 60 eur ilman mitään herkkuja.

    Milla - tuo "joulukoriste" saa jäädä tuohon : )

    VastaaPoista

Jokainen jätetty kommentti on suuri ilo minulle!