Amalian Helmiä

13. tammikuuta 2012

Tekstiä


Minäkin löysin itselleni kohokirjoitus Dymon - olin luullut niiden olevan historiaa, mutta Clas Ohlsonilta sellainen löytyi - jee!! Pääsen merkkailemaan kaikkea. Meillä on paljon käytettävien mausteiden purkkeina tällaiset marinoiduista valkosipuleista jääneet putellit. Korkit olen vaan sprayjannut mustaksi. Aina sai kuulla, että kun "ei tiedä mitä missäkin on".

Nyt tietää!

Sokerikko on Cult designin ja pitäisi saada noita ihanuuksia lisää, mutta Oulun seudulla ei ole jälleenmyyjää.
Ne on sen sortin tavaroita, että olisi ihana päästä itse testaileen, kun niistä muodostuu sellaisia settejä.


Tekstailemisiin!

7 kommenttia:

  1. Hei! Paljon maksoi dymo Clas Ohlsonilla?

    VastaaPoista
  2. Minttu - yheksän jotain alle kympin kuiteskin ja yksi nauha ooli valmiina ja oisko kolme nauhaa ollu kuuden euron pintaan. toi mun on dymo junior.

    VastaaPoista
  3. Voi ihanuus! :D Meillä oli tuollainen kun olin lapsi!! Ihanan nostalgista!

    VastaaPoista
  4. kivoja purkkeja ja kiva kun tulit lukijaksi!

    Riikka

    VastaaPoista
  5. Tosi kiva idea tuo DYMO-'merkkaus'

    Kiva blogi, eksyin hieman mutta en siis aivan turhaa :)

    VastaaPoista
  6. ONaha - melläkin oli siksi luulin, ettei niitä enää edes valmisteta

    Riikka - voi, mielellään niin kivaa blogia lukke

    Hanseka - toivottavasti eksyt toistekkin.

    VastaaPoista
  7. Tykkään kyllä tuosta kohokirjoituksesta, täytyypä meidänkin talouteen semmoinen hankkia :)

    VastaaPoista

Jokainen jätetty kommentti on suuri ilo minulle!