Amalian Helmiä

5. joulukuuta 2012

Joulukorttikuvaus

Minulla on ollut tapana lähettää joulukorttikuvat lapsista aina, kun on tullut uusi kuvattava.
Kuvakortit lähetetään isovanhemmille. Lasten ja omille kummeille, sekä muille lapsikortteja harrastaville.
Nyt pitikin pitää kiirusta, että saadaan kuvat otettua, tilattua, kortit askarreltua ja vielä lähetettyä - toivottavasti ehdin!

Haastetta ei kuvauksesta puutu : )

Ostin valmiiksi korttipohjat, mutta muistaisi mihin olen ne laittanut.
Eilen tankatessa unohtui laitta bensatankin korkki kiinni, mutta onneksi nuorempi neiti oli mukana muistuttamassa hajamielistä äitiä.

Osoitteetkin menivät tietokoneen temppuillessa ja huolehdin vain valokuvien pelastamisesta.
Siitä mileenkin, että ulkoinen on odottanut varmennustallennusta pöydällä jo useamman päivän.

Harrastaako muut lasten kuvia joulukorteissa?


8 kommenttia:

  1. Mä oon kahtena jouluna lähettänyt kuvakortit mut nyt ei jotenkin inspannu. Oon lähettäny ihan jo siks ettei tuu muuten oikein läheisiä valokuvilla muistettua. Ehkä mä ensi jouluna taas lähetän ja olen ajoissa tilaamassa kuvat :)

    Btw. Et oo ainoa hajamielinen. Lähdettiin päivällä pojan kans kauppaan ja jäin vielä ajeleen kylille, et auto lämpenee kunnolla. Meni varmaan tunti, tultiin kotiin ja ulko-ovi oli pois lukkoasennosta ja auki, siis ei selällään mut auki niin ettei sitä oltu edes työnnetty kiinni. Onneks näkyi lumessa vaan omat jäljet :D Mut oli vähän sellanen olo et tervetuloa varkaat ja sekopäät, meillä on avoimet ovet tässä vt:n varrella jos taukopaikkaa kaipaatte :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, onneksi ei sattunu pitkäkyntisiä liikkumaan : ) Saa nahda miten meidän käy saadaanko kuinka nopeeta ne kuvat.

      Poista
  2. Meillä on joka vuosi lähetetty vähintäänkin sukulaisille valokuvakortit :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meilläkin tädit ja enot tykkää nähdä kuinka lapset kasvaa - ne joiden lapsikortti mieltymyksiä epäilen ei tule laitettua kuvaa ja onhan ihana myös lasten askartelemat kortit

      Poista
  3. Voi taivas, mikä ihana vauva korissa!!

    VastaaPoista
  4. Aivan ihania nuo kuvat! Todellisia arkitilanteita, ei mitään liian tällättyjä, kelpais suoraan korteiksi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei mitkään jäpitys kuvat taitaisi onnistuakkaan ; )

      Poista

Jokainen jätetty kommentti on suuri ilo minulle!