Amalian Helmiä

25. elokuuta 2013

Kenkävinkki

Pitkästä aikaa Cambadrella kurkkaamisen arvoinen kampanja. Koko kesän siellä pyörineet samat rytkyt.
Nyt oli tilaamisen arvoisia kenkäkampanjoita.

Timberlandia lapsille




Nuo oli 59eur. Nämä passais niin mekkojetakkien parempana, kun toppavaatteiden kanssa pihalle.

Sorellia 

Mun vanhat ihanat vaaleanpunaiset kumpparit kuoriutuu ja tarvitsen uudet vaikka entiset oli kyllä ihanat.
Tretornit

Tilaamaan pääse vaikka tästä minun suosittelijalinkistä

2 kommenttia:

  1. Tretornin naisten mallin kumpparit on muuten tosi kapeita. Koon 40 kumppari ei mennyt mulle varresta jalkaa vaikka normaalisti käytän kokoa37. Onhan mun jalka leveähköä mallia, mutta suomalaisten suunnittelemat nokiat yms kengät sopii hyvin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ompa hyvä tietää - eli ei menis mulle viereenkään. Onneksi en ehtinyt tilaamaan.

      Poista

Jokainen jätetty kommentti on suuri ilo minulle!