Amalian Helmiä

10. marraskuuta 2015

Syksyinen neulesetti vauvalle

Syksy on neuleiden ja maanläheisten värien aikaa.

HM.n paketista kuoriutui melko herkku setti meidän vaaville. 
Ihanan pehmoista neulosta, pehmoiselle pojalle.
Tämä sinapinkeltainen - okra ovat olleet tämän sysyn värit ja minäkin siihen ihastuin,
vaikkakin aina olen siitä tykännyt. Muistan viisi vuotta sitten metsästäneeni maanläheisiä sävyjä.
Silloin minua inspiroi Elias & Grace - kannattaa kurkata Lookbookin kauniit setit.








6 kommenttia:

  1. Onpa kiva setti! Täytyy muistaa kun lähtee kaupoille :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei tullut katottua kaupoilla tänään oisko ollut jotain muutakin ihanaa

      Poista
  2. Nuo on ihanat! Mä katselin noita meidän nuorimmalle, mutta eihän silloin enää isompia kokoja ollut jäljellä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla kävi säkä ja ekalla katsonnala ei ollu isoja kokoja ja sitten seuravana päivänä sinne olikin ilmestynyt tuo isompi.

      Poista

Jokainen jätetty kommentti on suuri ilo minulle!