Amalian Helmiä

15. tammikuuta 2016

Äidin vaatteet

Minulta on pyydetty postausta äidin vaatteista. Välillähän olen mennyt ahtautumaan lasten kanssa samaan kuvaan ja siten myös minun vaatteet ovat täällä näkyneet. Omaa pukeutumista tällä hetkellä sanelee kotona olo ja imetys, eli vaatteiden on oltava mukavia, sekä mahdollistaa imetyksen.
Keräsin tähän minun tämän hetken TOP 5.n.



Kaapista näitä kuvattavaksi nostaessa tajusin, että tämän kotiäidin kaappia hallisee yksi merkki - Verson puoti, eikä varmasti suotta. Uskon, että monenkin muun kotiäidin kaapista Versoa löytyvän, koska osaavat ajatella äitejä, sekä mukavissa materiaaleissa löytyy kuoseja aikuiseen makuunkin.

Talvisen tummat n tämän hetken suosikkien väritys. Mekot ovat omasta käsialaa ja lähes kaikki omat mekot ja paidat teen samalla kaavalla Ottobre womanin 2013 syysnumeron reglan mekkokaavalla. Kaavassa on minulle juuri hyvä istuvuus rinnuksesta. Olen varmaan kohta 20 eri mekkoa tai tunikaa kaavalla tehnyt. Vaihdellut olen helman, hihan ja kaula-aukon mallia.

Vasemmalta lähten reunimmainen mekko on Jemma-trikoosta pitkillä resorihihoilla, joissa nappilista mahdollistaa imetyksen, Sitten kaksi uusinta tuotosta, eli paratiisi neulosmekossa on vetoketju isonkauluksen ja hihan saumassa ja siten pystyy imettää. Keskimmäisen mekon kankaan ostin joulukalenteri tarjouksesta ja heti piti päästä joustofroteesta mekko itselle surauttaan, edellisen mekon tyyliin, vain hihat ovat pussimaisemma. Musta ja turkoosi ovat verson puodin kotimekkoja - aivan täydelliset vaatteet- menevät kauppareissulta saunatakin asemasta. 

Näiden kanssa pidän toppia alla ja jalassa leggarit ja nyt talvella aina villasukat.
Nyt oli Verson puotiin tullut uusia kotitakkeja ja yhdessämekkoja - kannattaa kurkata onko vielä kokoja jäljellä. Minun koko on heidän mallistossaan S, vaikka en mikään pieni ihminen olekkaan.











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen jätetty kommentti on suuri ilo minulle!